SAP w kwadrancie liderów w dziedzinie rozwiązań do automatyzacji sprzedaży | |||
Firma SAP AG poinformowała, że w raporcie “Magic Quadrant for Salesforce Automation"1 została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów. Gartner Inc. jest wiodącą firmę analityczną rynku IT. “Jest to potwierdzenie zaangażowania firmy SAP i obranej przez nas strategii wspierania nowoczesnych działów sprzedaży u naszych klientów" — powiedział Dietmar Bohn, wiceprezes ds. rozwiązań dla biznesu w firmie SAP. “Firmy zdają sobie sprawę z konieczności wprowadzania nowych zasad sprzedaży pod kątem rosnącej świadomości klientów, którzy komunikują się ze sobą za pomocą sieci społecznościowych. Zespoły sprzedaży muszą w tej sytuacji korzystać z narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży. Firma SAP oferuje szeroki zakres rozwiązań CRM, które udostępniają zespołom sprzedaży szczegółowe informacje o klientach, zapewniają efektywną współpracę i pełne wykorzystanie wiedzy dotyczącej technik sprzedaży oraz pozwalają błyskawicznie reagować na działania klientów i wydarzenia na rynku". Aplikacja SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) stanowiąca część oprogramowania SAP Business Suite umożliwia firmom kształtowanie doskonałych relacji z klientami i maksymalizuje efektywność każdej interakcji pomiędzy klientem a pracownikami działów sprzedaży, marketingu, usług, finansowego, kadr lub personelem zajmującym się logistyką, łańcuchem dostaw czy produkcją. Firma SAP posiada również w ofercie autorską aplikację SAP Sales OnDemand, wykorzystującą chmurę obliczeniową. Głównym zadaniem aplikacji jest zwiększanie efektywności sprzedaży. Rozwiązanie, które wprowadzono na rynek w połowie 2011 roku, zostało zaprojektowane z myślą o wsparciu handlowców i zwiększeniu ich efektywności dzięki mobilnemu środowisku oferującemu funkcje współpracy. Więcej informacji na temat rozwiązań CRM firmy SAP można znaleźć w serwisie WWW Customer Experience Edge pod adresem www.360customerview.com. Szczegółowe informacje dotyczące rozwiązania SAP Sales OnDemand znajdują się w serwisie WWW pod adresem www.sales.ondemand.com. Dodatkowe informacje można też znaleźć w serwisie prasowym firmy SAP. Informacje o firmie SAP można śledzić w serwisie Twitter w wątkach @sapnews i @sapcrm. Raport "Magic Quadrant for Salesforce Automation" autorstwa Roberta P. Desisto, opublikowany 18 lipca 2012 r. Informacje o Magicznym Kwadrancie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Warszawie:
Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Warszawy i całej Polski
Jakie są rodzaje klamek do drzwi? 10.04.2024
| Życie na Express: Swiso.pl i Jak Supermarkety Online Odmieniają Twój Dzień w Warszawie! 28.02.2024
| Internet światłowodowy Wawer. W czym jest lepszy niż Internet mobilny? 27.12.2023
| ||
Komunikator firmowy - do czego może się przydać w Twoim przedsiębiorstwie? 28.06.2022
| Praca Warszawa i okolice: gdzie szukać pracy? 28.01.2022
| Pozostałe Artykuły
|
Warszawa - Firmy IT
Ostatnio dodane Firmy
Lizard - Outsourcing IT ul. Bukowińska 22/200 Warszawa - outsourcing IT |
|
Zabawka i Wyprawka ul. Adama Mickiewicza 16 Olszewo-Borki - internet |
|
Wydawaj Dobrze Mokotowska 1 Warszawa - internet |
|
Soflab Technology Sp. z o.o. - oddział Warszawa Al. Jerozolimskie 123A Warszawa - outsourcing IT |
|
EIP Sp. z o.o. ul. Inflancka 5/57 Warszawa - zarządzanie systemami |
|
ITLecture Sp. z o. o. ul. Williama Heerleina Lindleya 16 Warszawa - outsourcing IT |
|
Vertes Group Sp. z o.o. ul. Szachowa 1 Warszawa - internet |
|
TeamSoft Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 Warszawa - informatyka |
|
sociomantic labs Sp. z o.o. Al. Szucha 2/4 lok. 27 Warszawa - outsourcing IT |
|
Kasy Fiskalne Dymicom - Oddział Warszawa Aleje Jerozolimskie 123A Warszawa - serwis, usługi |
|