Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Partnerem portalu WarszawaIT.pl jest
Reklama na WarszawaIT.plReklama na WarszawaIT.pl  Wspďż˝praca biznesowaZostań Patronem Honorowym (oferta dla firm IT)



amateurfetishist.com tryfist.net analonly.org
Te FIRMY obecnie najwięcej rekrutują w branży IT w Warszawie:
ITFS sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Samsung R&D Institute Poland
poszukuje osób na stanowiska:
Connectis_
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz Teraz wszystkie oferty pracy ››

Warszawa IT - na skróty...


Orange łączy bazy wyników badań Orange Mobile Exposure oraz TGI PDF Drukuj Email

OrangeOd 21 lipca br. baza wyników niezależnych badań Orange Mobile Exposure zostaje połączona z bazą badań TGI (Target Group Index). Dzięki połączeniu tych dwóch źródeł danych firmy reklamowe i właściciele marek będą mogli lepiej analizować zachowania klientów i efektywniej organizować kampanie reklamowe w mediach mobilnych.

  • Nowa, połączona baza wyników badań Mobile Exposure ułatwi firmom poszerzenie miksu marketingowego o reklamę w mediach mobilnych.
  • Dane dostępne w połączonej bazie pomogą reklamodawcom i agencjom medialnym w analizie trendów i zachowań na europejskim rynku mediów mobilnych.
  • Specjaliści ds. marketingu będą mogli efektywniej planować i realizować kampanie reklamowe w mediach mobilnych oraz lepiej dostosowywać formaty reklam do konkretnych grup odbiorców.
  • Skorzystają też klienci, którzy będą otrzymywać informacje o promocjach dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Korzystając z wyników badań zawartych w bazie Orange można uzyskać szczegółowe dane o użytkownikach mediów mobilnych, np. jak, gdzie i dlaczego uzyskują dostęp do treści, informacji i rozrywki, natomiast badania TGI dostarczają informacji na temat używania tradycyjnych mediów, marek i produktów. 

Po połączeniu obu baz powstało kompleksowe źródło wiedzy o poziomie szczegółowości, jakiego nie zapewnia żadne z dotychczas dostępnych narzędzi. Baza Orange Mobile Exposure dostarcza informacji o zachowaniach użytkowników mediów mobilnych. Umożliwia reklamodawcom określenie, jakiego typu treści należy kierować do różnych grup odbiorców, aby osiągnąć najlepsze rezultaty, oraz gdzie i o jakiej porze dnia użytkownicy z największym prawdopodobieństwem uzyskują dostęp do treści w poszczególnych branżach i sektorach.

Baza obejmuje sektor samochodowy, odzieżowy, kosmetyczny, elektroniczny, komputerowy, gier komputerowych, spożywczy, turystyki i rekreacji oraz ubezpieczeń. Oto przykładowe dane dotyczące użytkowników mediów mobilnych w Wielkiej Brytanii, którzy są zainteresowani rynkiem samochodowym:

  • 59% regularnie korzysta z przeglądarek mobilnych,
  • 49% często szuka nowych informacji,
  • 45% korzysta z mediów mobilnych przez ponad 10 minut, gdy ma na to czas,
  • 14% jest zainteresowane reklamą w mediach mobilnych.

W połączonej bazie reklamodawcy będą też mogli poszukać dokładniejszych informacji o konkretnych markach (ponad 7000) i innych typach mediów.  Oto jeszcze jeden przykład:

  • 3% mieszkańców Wielkiej Brytanii posiada samochody marki BMW.
  • Spośród nich 44% korzysta z mediów mobilnych (o 10% więcej niż w przypadku użytkowników innych porównywalnych marek samochodów).
  • Grupa ta jest najbardziej zainteresowana następującymi formatami reklamy w mediach mobilnych: kuponami (16%), promocjami sprzedaży (11%), informacjami lokalnymi (11%) oraz grami sponsorowanymi (9%). 
  • Ponadto użytkownicy mediów mobilnych częściej przeglądają Internet na komputerach (26%), oglądają telewizję (16%) i chodzą do kina (15%). Informacje takie ułatwiają reklamodawcom i marketerom łączenie różnych formatów medialnych w sposób zapewniający efekt synergii.

 

Wiedza o klientach jest niezbędna w naszej branży, a zrozumienie ich zachowań to podstawa dla każdego, kto zajmuje się reklamą” – stwierdza Luc Tran Thang, wiceprezes grupy Orange odpowiedzialny za reklamę. „Udostępniając te informacje, stajemy się partnerem branży reklamowej i przyczyniamy się do rozwoju  rynku mediów mobilnych.  Rozwój ten z kolei zwiększa efektywność reklamy w mediach mobilnych, na czym korzystają wszyscy – operatorzy telekomunikacyjni, reklamodawcy, a także konsumenci, którzy będą otrzymywać materiały promocyjne dostosowane do swoich oczekiwań”.

Wprawdzie w ubiegłym roku liczba reklam w mediach mobilnych wzrosła dwukrotnie, ale brak wiedzy o zachowaniach klientów wciąż jest jedną z głównych barier zniechęcających reklamodawców” – powiedział Jon Mew, szef działu mediów mobilnych w firmie Internet Advertising Bureau. „Połączenie znakomitych baz wyników badań Exposure i TGI otworzy przed branżą nowe perspektywy. Umożliwi przeprowadzanie dokładniejszych i efektywniejszych analiz każdemu brytyjskiemu reklamodawcy lub agencji reklamowej”.

To nowe narzędzie znacznie ułatwi nam planowanie. Populacja użytkowników urządzeń mobilnych jest coraz większa i zróżnicowana, a wiedza o tym, z jakich produktów użytkownicy ci korzystają i w jaki sposób, stanowi dla nas nieocenioną pomoc” – powiedział George Dixon, dyrektor ds. urządzeń mobilnych i główny specjalista ds. planowania rozwiązań cyfrowych w firmie MediaCom, GroupM. „Badania Orange Mobile Exposure od dawna dostarczały nam niezawodnych informacji na ten temat. Połączenie ich bazy danych z bazą TGI pozwoli nam ocenić rynek urządzeń mobilnych w porównaniu z innymi mediami”.

To wspaniała wiadomość dla rynku” – powiedział Will King, dyrektor ds. rozwoju produktów w dziale Internetu i urządzeń mobilnych firmy Unanimis. „Aby dobrze zaplanować kampanię medialną, trzeba dysponować odpowiednią wiedzą, która dotąd była trudno dostępna na tym obszarze. Wyniki badań TGI, od dawna wykorzystywane w planowaniu, po połączeniu z bazą Orange Mobile Exposure zapewnią reklamodawcom pełny obraz sytuacji, co ułatwi im efektywne włączenie do swojego miksu marketingowego reklamy w mediach mobilnych”.

Aby skorzystać z bazy danych Exposure, reklamodawcy i agencje medialne powinny się skontaktować z siecią Orange Advertising Network (w Wielkiej Brytanii: Unanimis) oraz złożyć odpowiedni wniosek. Dotychczasowi użytkownicy bazy TGI mogą uzyskać dostęp do połączonej bazy bezpłatnie, po złożeniu wniosku. Reklamodawcom oferowane są również analizy na indywidualne zamówienie oraz informacje dotyczące kampanii w określonym sektorze i grupie odbiorców. Unanimis może przedstawić grupę potencjalnych odbiorców dla konkretnej marki, sposób korzystania przez tę grupę z mediów mobilnych, jej zachowania społeczne i zachowania dotyczące zakupów, preferowane przez nią formaty medialne oraz możliwości zastosowania w jej przypadku m-handlu.

Więcej informacji: http://www.unanimis.co.uk/orange-mobile-exposure-2010/

Wyniki najnowszej edycji badań Orange Mobile Exposure będą dostępne w IV kwartale 2011 r. Znajdą się w nich jeszcze dokładniejsze informacje dotyczące zwyczajów użytkowników mediów mobilnych, w tym – wykorzystania tabletów.

Informacje o badaniach TGI:

TGI (Target Grouup Index) to badania zwyczajów, opinii i stylów życia konsumentów oraz zasięgu reklamy na różnych nośnikach, takich jak materiały drukowane, telewizja, radio, reklama zewnętrzna, kino i reklama elektroniczna. Z wyników tych badań korzysta od lat (w Wielkiej Brytanii – od 1969 r.) branża reklamy podczas planowania i realizacji strategii reklamowych.

http://www.tgisurveys.com/

Informacje o firmie Orange Mobile Exposure:

Orange Mobile Exposure to niezależne badania konsumenckie przeprowadzane co roku przez firmę TNS. Ich tegoroczna, trzecia edycja obejmuje Wielką Brytanię, Francję, Hiszpanię i Polskę. Wyniki badań Orange Mobile Exposure 2011 zostaną opublikowane w czwartym kwartale bieżącego roku. Ich celem jest analiza trendów dotyczących wykorzystania mediów mobilnych oraz dostarczenie inteligentnych danych, z których mogą korzystać reklamodawcy.

Informacje o firmie Orange Advertising:

W 2009 r. Orange przejął brytyjską spółkę Unanimis, aby stworzyć Orange Advertising Network. Reklama jest jednym z najważniejszych elementów strategii France Telecom Orange. Orange Advertising Network ma obecnie 123 mln użytkowników* (dane z marca 2011 r., źródło: Comscore, NNR, Gemius) i obejmuje sieć 731 reklamodawców oraz miliony użytkowników na całym świecie (Comscore, marzec 2011).

W marcu 2010 r. Orange podpisał umowę o partnerskiej współpracy z firmą OpenX i stworzył nowy model wymiany reklam online, który wyznacza nowe kierunki rozwoju w tej dziedzinie w Europie.

* (UK / FR / SP / PL / USH / LATAM) 

Informacje o Orange

France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 170 000 pracowników, w tym 102 000 we Francji. W pierwszym kwartale 2011 osiągnął sprzedaż o wartości 11,2 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 215,9 mln klientów (dane z 31 marca 2011 r.), z czego 141,6 mln to użytkownicy marki Orange – jedynej marki Grupy oferującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 marca 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 156,7 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) - 13,9 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services – jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom wielonarodowym.

 

Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Warszawie:


 Stanowisko / Firma:

Programista / Developer

Tester Oprogramowania / Software Engineer

Administrator IT / Manager IT


Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Warszawy i całej Polski

Jakie są rodzaje klamek do drzwi?
10.04.2024


Warszawa informacje


Klamki, choć należą do mniejszych elementów wyposażenia wnętrz, odgrywają znaczącą rolę w dopełnieniu każdej aranżacji. W parze z drzwiami tworzą spójną całość, która podkreśla wybrany styl wnętrza. Salony wyposażenia oferują szeroki wybór klamek różniących się kształtami, stylami oraz materiałami wykończeniowymi, przy czym trendy w tej dziedzinie ulegają ciągłym zmianom. Podczas wyboru klamki [ ... ]


Życie na Express: Swiso.pl i Jak Supermarkety Online Odmieniają Twój Dzień w Warszawie!
28.02.2024


Warszawa informacje


Odkryj Smak Nowoczesnych Zakupów! Kliknij, by Dowiedzieć Się, Jak Supermarkety Online Przynoszą Wygodę, Różnorodność i Szybkość w Twoje Codzienne Życie w Warszawie. Zapisz się na Newsletter i Odbierz 40 zł na Pierwsze Zakupy. Zakupy Online: Wygoda, Różnorodność, Szybkość W życiu w wielkim mieście, takim jak Warszawa, każda chwila jest na wagę złota. W tym zgiełku codzienności, zakupy spożywc [ ... ]


Internet światłowodowy Wawer. W czym jest lepszy niż Internet mobilny?
27.12.2023


Warszawa informacje


Internet światłowodowy, a może mobilny? To typowy dylemat, przed jakim stają osoby wybierające technologię dostępu do sieci. Opcja Internetu mobilnego wydaje się być bardzo kusząca – w końcu można go uruchomić praktycznie wszędzie, od ręki, bez konieczności wykonywania instalacji. Ot, wystarczy tylko włożyć kartę dowolnego operatora komórkowego do routera z modem. Tyle teoria. Praktyka pok [ ... ]


Komunikator firmowy - do czego może się przydać w Twoim przedsiębiorstwie?
28.06.2022


Warszawa informacje


Komunikatory internetowe diametralnie zmieniły nasz sposób komunikacji. To rewolucja, którą można porównać do ery SMS-ów. Dziś z takich komunikatorów korzystają nie tylko osoby prywatne, ale coraz chętniej także przedsiębiorstwa, w tym korporacje. Trudno się dziwić: jest to szybsze, tańsze i efektywniejsze w porównaniu z tradycyjną rozmową telefoniczną. W jaki sposób komunikator firmowy może us [ ... ]


Praca Warszawa i okolice: gdzie szukać pracy?
28.01.2022


Warszawa informacje


Stolica Polski to największy ośrodek gospodarczy w kraju, generujący stałe zapotrzebowanie zarówno na wykwalifikowaną kadrę, jak i personel wykonujący prace proste oraz pracowników dorywczych i sezonowych. Niemniej warto pamiętać, że etaty czekają nie tylko w samej Warszawie, ale także w okolicznych powiatach, tworzących łącznie aglomerację warszawską i zarazem ogromne centrum handlowo-usługow [ ... ]


Pozostałe Artykuły