Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Partnerem portalu WarszawaIT.pl jest
Reklama na WarszawaIT.plReklama na WarszawaIT.pl  Współpraca biznesowaZostań Patronem Honorowym (oferta dla firm IT)



Te FIRMY obecnie najwięcej rekrutują w branży IT w Warszawie:
Samsung R&D Institute Poland
poszukuje osób na stanowiska:
IT KONTRAKT
poszukuje osób na stanowiska:
CREDIT SUISSE Poland
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz Teraz wszystkie oferty pracy ››

Warszawa IT - na skróty...


System cyfrowej rozrywki w hotelu PDF Drukuj Email

ApkaHotele coraz częściej korzystają ze wsparcia nowoczesnej technologii w różnych obszarach swojego funkcjonowania. To również duże ułatwienie dla samych gości, którzy mogą załatwić wiele spraw online, a nawet korzystać z systemów dostarczających rozrywkę do pokoju.

Czasy, gdy w niemal każdej sprawie trzeba było dzwonić do recepcji, już właściwie minęły. Dziś często wystarczy tablet, smartfon lub po prostu telewizor w pokoju, aby zamówić dowolną usługę, zarezerwować stolik w restauracji lub po prostu spędzić miło czas. Duża w tym zasługa nowoczesnych multimedialnych systemów cyfrowej rozrywki i obsługi w hotelu (np. iLumio Valet).

 

Apka

Funkcje cyfrowego systemu w hotelu

Na rynku można znaleźć różne multimedialne systemy cyfrowej rozrywki i obsługi, ale warto stawiać przede wszystkim na te najbardziej zaawansowane. Właściwie tylko takie rozwiązania dostarczają najbardziej poszukiwanych funkcji, które dodatkowo dostępne są również z poziomu hotelowych telewizorów. Z reguły takie systemy uzupełniane są dodatkowo o dedykowane aplikacje, które można uruchamiać na tablecie udostępnionym w pokoju gościa. Co znajdziemy w takich systemach multimedialnych? Przede wszystkim można w ten sposób zarządzać automatyką pokoju i komunikować się z hotelową obsługą. To oznacza, że można bez problemu sterować oświetleniem lub temperaturą w pokoju, oglądać telewizję, nawiązywać połączenia głosowe, zamawiać usługi dostępne w hotelu i załatwiać wszelkie formalności związane z pobytem.

 

stv

Dlaczego warto stawiać na nowe technologie?

Wdrożenie nowej technologii i takiego systemu, o jakim wspomnieliśmy wyżej, to korzyść zarówno dla hotelu, jak i gości. Sam obiekt jest postrzegany jako nowoczesny i przyjazny osobom, które się w nim zatrzymują. To jednak nie wszystko. Cyfrowe systemy multimedialne często są zintegrowane z hotelowym systemem BMS, co pozwala sterować różnymi funkcjami dostępnymi w pokoju. Do tego gość może zameldować i wymeldować się z hotelu za pomocą kilku kliknięć bez konieczności przychodzenia do recepcji, a za pobyt wykonuje się opłatę online i kilka chwil później otrzymuje fakturę. Nowe technologie, które wdrażane są w hotelach, pozwalają także monitorować aktywność gości i dostosowywać ofertę oraz obsługę do ich przyzwyczajeń oraz preferencji.

Takie nowoczesne systemy, jak cyfrowa rozrywka i obsługa online, stają się coraz bardziej niezbędne w hotelu. Dzięki temu pobyt gościa staje nie tylko przyjemniejszy, ale również mniej zbiurokratyzowany, natomiast menedżerowie mogą łatwiej zarządzać obiektem.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Warszawie:


 Stanowisko / Firma:

Programista / Developer

Tester Oprogramowania / Software Engineer

Administrator IT / Manager IT


Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Warszawy i całej Polski

Sieć 5G w Polsce - uruchomiona przez T-Mobile
13.12.2018


Warszawa informacje


Polska jako jeden z pierwszych krajów na świecie uruchomiła sieć 5G. W Warszawie zainaugurowano projekt T-Mobile #5G_LAB demonstrujący jej możliwości. Zasięg 5G obecnie dostępny jest w centrum Warszawy, jednak z czasem będzie on rozszerzany na kolejne lokalizacje i miasta, by docelowo objąć zasięgiem cały kraj. Możemy być dumni z tego, że mieszkamy w Polsce, ponieważ Polska jest jednym z pi [ ... ]


3 czynniki które decydują o sukcesie i rozwoju firm
09.12.2018


Warszawa informacje


Firma Salesforce opublikowała drugą edycję badania trendów konsumenckich. Wyłaniają się z niego ważne wnioski dla firm, którym zależy na umacnianiu swojej pozycji rynkowej, tym bardziej, że oczekiwania klientów rosną, co ciągle rodzi nowe wyzwania. Tegoroczna edycja raportu „State of the Connected Customer" to kontynuacja międzynarodowego badania przeprowadzonego przed rokiem prz [ ... ]


Ile Polacy muszą pracować na świąteczne wydatki?
02.12.2018


Warszawa informacje


Statystyczny Polak musi przepracować niecałe 5 dni roboczych, aby zarobić na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia. Ponad dwa razy więcej czasu (10 dni) będą musiały spędzić w pracy osoby zarabiające minimalne wynagrodzenie – wynika z analizy Personnel Service. Najszybciej na świąteczne zakupy zarobią pracownicy budowlani, produkcyjni oraz magazynowi – zajmie im to ok. 4,5 dnia. Najwię [ ... ]


Rozwój i wykorzystanie sztucznej inteligencji
26.11.2018


Warszawa informacje


Rozwój i wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) może stworzyć szansę dla MŚP i wzrostu gospodarczego w Polsce, wymaga jednak współpracy sektorów prywatnego i publicznego dotyczącej edukacji i odpowiednich ram prawno-finansowych - mówili uczestnicy debaty PAP. Przedstawiciele rządu i biznesu wzięli udział w piątkowej debacie "Czy sztuczna inteligencja będzie motorem napędowym polskiej  [ ... ]


Duży wzrost cyberataków na urządzenia z systemem Android
18.11.2018


Warszawa informacje


Analitycy firmy G DATA zidentyfikowali około 3,2 miliona nowych złośliwych aplikacji do końca trzeciego kwartału 2018 roku, co stanowi wzrost o ponad 40 procent w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Cyberprzestępcy coraz częściej atakują urządzenia przenośne, w szczególności te z systemami operacyjnymi Android. Powód: osiem na dziesięć osób na świecie korzysta ze smartphone̵ [ ... ]


Pozostałe Artykuły