System cyfrowej rozrywki w hotelu | |||
Hotele coraz częściej korzystają ze wsparcia nowoczesnej technologii w różnych obszarach swojego funkcjonowania. To również duże ułatwienie dla samych gości, którzy mogą załatwić wiele spraw online, a nawet korzystać z systemów dostarczających rozrywkę do pokoju. Czasy, gdy w niemal każdej sprawie trzeba było dzwonić do recepcji, już właściwie minęły. Dziś często wystarczy tablet, smartfon lub po prostu telewizor w pokoju, aby zamówić dowolną usługę, zarezerwować stolik w restauracji lub po prostu spędzić miło czas. Duża w tym zasługa nowoczesnych multimedialnych systemów cyfrowej rozrywki i obsługi w hotelu (np. iLumio Valet).
Funkcje cyfrowego systemu w hoteluNa rynku można znaleźć różne multimedialne systemy cyfrowej rozrywki i obsługi, ale warto stawiać przede wszystkim na te najbardziej zaawansowane. Właściwie tylko takie rozwiązania dostarczają najbardziej poszukiwanych funkcji, które dodatkowo dostępne są również z poziomu hotelowych telewizorów. Z reguły takie systemy uzupełniane są dodatkowo o dedykowane aplikacje, które można uruchamiać na tablecie udostępnionym w pokoju gościa. Co znajdziemy w takich systemach multimedialnych? Przede wszystkim można w ten sposób zarządzać automatyką pokoju i komunikować się z hotelową obsługą. To oznacza, że można bez problemu sterować oświetleniem lub temperaturą w pokoju, oglądać telewizję, nawiązywać połączenia głosowe, zamawiać usługi dostępne w hotelu i załatwiać wszelkie formalności związane z pobytem.
Dlaczego warto stawiać na nowe technologie?Wdrożenie nowej technologii i takiego systemu, o jakim wspomnieliśmy wyżej, to korzyść zarówno dla hotelu, jak i gości. Sam obiekt jest postrzegany jako nowoczesny i przyjazny osobom, które się w nim zatrzymują. To jednak nie wszystko. Cyfrowe systemy multimedialne często są zintegrowane z hotelowym systemem BMS, co pozwala sterować różnymi funkcjami dostępnymi w pokoju. Do tego gość może zameldować i wymeldować się z hotelu za pomocą kilku kliknięć bez konieczności przychodzenia do recepcji, a za pobyt wykonuje się opłatę online i kilka chwil później otrzymuje fakturę. Nowe technologie, które wdrażane są w hotelach, pozwalają także monitorować aktywność gości i dostosowywać ofertę oraz obsługę do ich przyzwyczajeń oraz preferencji. Takie nowoczesne systemy, jak cyfrowa rozrywka i obsługa online, stają się coraz bardziej niezbędne w hotelu. Dzięki temu pobyt gościa staje nie tylko przyjemniejszy, ale również mniej zbiurokratyzowany, natomiast menedżerowie mogą łatwiej zarządzać obiektem. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Warszawie:
Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Warszawy i całej Polski
Jakie są rodzaje klamek do drzwi? 10.04.2024
| Życie na Express: Swiso.pl i Jak Supermarkety Online Odmieniają Twój Dzień w Warszawie! 28.02.2024
| Internet światłowodowy Wawer. W czym jest lepszy niż Internet mobilny? 27.12.2023
| ||
Komunikator firmowy - do czego może się przydać w Twoim przedsiębiorstwie? 28.06.2022
| Praca Warszawa i okolice: gdzie szukać pracy? 28.01.2022
| Pozostałe Artykuły
|
Warszawa - Firmy IT
Ostatnio dodane Firmy
Lizard - Outsourcing IT ul. Bukowińska 22/200 Warszawa - outsourcing IT |
|
Zabawka i Wyprawka ul. Adama Mickiewicza 16 Olszewo-Borki - internet |
|
Wydawaj Dobrze Mokotowska 1 Warszawa - internet |
|
Soflab Technology Sp. z o.o. - oddział Warszawa Al. Jerozolimskie 123A Warszawa - outsourcing IT |
|
EIP Sp. z o.o. ul. Inflancka 5/57 Warszawa - zarządzanie systemami |
|
ITLecture Sp. z o. o. ul. Williama Heerleina Lindleya 16 Warszawa - outsourcing IT |
|
Vertes Group Sp. z o.o. ul. Szachowa 1 Warszawa - internet |
|
TeamSoft Sp. z o.o. ul. Domaniewska 47/10 Warszawa - informatyka |
|
sociomantic labs Sp. z o.o. Al. Szucha 2/4 lok. 27 Warszawa - outsourcing IT |
|
Kasy Fiskalne Dymicom - Oddział Warszawa Aleje Jerozolimskie 123A Warszawa - serwis, usługi |
|