Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

Partnerem portalu WarszawaIT.pl jest
Reklama na WarszawaIT.plReklama na WarszawaIT.pl  Wspďż˝praca biznesowaZostań Patronem Honorowym (oferta dla firm IT)



amateurfetishist.com tryfist.net analonly.org
Te FIRMY obecnie najwięcej rekrutują w branży IT w Warszawie:
Robert Bosch Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Samsung R&D Institute Poland
poszukuje osób na stanowiska:
T-Mobile
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz Teraz wszystkie oferty pracy ››

Warszawa IT - na skróty...


ATM S.A. przejmuje obsługę central telefonicznych w biurowcach i galeriach handlowych PDF Drukuj Email

ATMKiedy impuls połączenia telefonicznego kosztował 29 gr, sprawnie działający deweloperzy i zarządcy nieruchomości komercyjnych, posiadający w swoich obiektach budynkowe centrale telefoniczne, potrafili zarobić kilka, kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Dzięki wygenerowanym przychodom mogli zapewnić serwis centrali, a najemcom wartość dodaną do wynajmowanej powierzchni. Dziś jest inaczej. Większość najemców we własnym zakresie organizuje sobie obsługę telekomunikacyjną, cena za minutę połączenia spadła do kilku groszy, a koszty obsługi central pozostały na niezmienionym poziomie, często przekraczającym przychody z usług telekomunikacyjnych.

ATM S.A., właściciel i operator ogólnopolskiej sieci światłowodowej ATMAN oraz dostawca usług centrów danych w Polsce (świadczonych pod markami ATMAN i Thinx Poland), wyjaśnia, że rozsądniejszą alternatywą dla zarządców obiektów komercyjnych, takich jak biurowce i galerie handlowe, jest przekazanie central telefonicznych w outsourcing i przeniesienie kosztów jej serwisowania na ATM.

Przejmując obsługę i serwis central telefonicznych oraz refakturowanie najemców, umożliwiamy zarządcom nie tylko skoncentrowanie się na swojej podstawowej działalności biznesowej, ale też zoptymalizowanie kosztów administracyjnych. Nie ma lepszej alternatywy dla tak skonstruowanego modelu biznesowego – powiedział Sebastian Czarnecki, kierownik Działu Sprzedaży Budynkowej w ATM S.A.

Najemcy obiektów komercyjnych z własnymi centralami telefonicznymi w opłatach service charge ponoszą koszty obsługi technicznej, z której być może nigdy nie skorzystają. Zarządcy nieruchomości zajmują się rozliczaniem i wyjaśnianiem kosztów połączeń, pośrednicząc w kontaktach między serwisem, operatorem a najemcą. Z kolei właściciel nieruchomości kredytuje opóźniających się z zapłatą za usługi telekomunikacyjne najemców oraz ponosi odpowiedzialność za utrzymanie w ruchu kilkunastoletniego już sprzętu.

Dla zarządców obiektów komercyjnych z własnymi centralami telefonicznymi wysokie koszty obsługi teletechnicznej, starzejący się sprzęt oraz stały spadek przychodów z usług telekomunikacyjnych mogą stanowić realne wyzwanie. Wydzielenie z zakresu odpowiedzialności zarządcy nieruchomości obsługi centrali telefonicznej i rozliczania najemców bezpośrednio przez ATM jest skutecznym rozwiązaniem, które gwarantuje obniżenie kosztów, utrzymanie centrali w stałej sprawności, a z czasem w wielu przypadkach pozwoli na osiągnięcie dodatkowych przychodów – dodał Sebastian Czarnecki.

 
następny artykuł »

Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT w Warszawie:


 Stanowisko / Firma:

Programista / Developer

Tester Oprogramowania / Software Engineer

Administrator IT / Manager IT


Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Warszawy i całej Polski

Komunikator firmowy - do czego może się przydać w Twoim przedsiębiorstwie?
28.06.2022


Warszawa informacje


Komunikatory internetowe diametralnie zmieniły nasz sposób komunikacji. To rewolucja, którą można porównać do ery SMS-ów. Dziś z takich komunikatorów korzystają nie tylko osoby prywatne, ale coraz chętniej także przedsiębiorstwa, w tym korporacje. Trudno się dziwić: jest to szybsze, tańsze i efektywniejsze w porównaniu z tradycyjną rozmową telefoniczną. W jaki sposób komunikator firmowy może us [ ... ]


Praca Warszawa i okolice: gdzie szukać pracy?
28.01.2022


Warszawa informacje


Stolica Polski to największy ośrodek gospodarczy w kraju, generujący stałe zapotrzebowanie zarówno na wykwalifikowaną kadrę, jak i personel wykonujący prace proste oraz pracowników dorywczych i sezonowych. Niemniej warto pamiętać, że etaty czekają nie tylko w samej Warszawie, ale także w okolicznych powiatach, tworzących łącznie aglomerację warszawską i zarazem ogromne centrum handlowo-usługow [ ... ]


Digital Hub firmy Bayer rozpoczyna współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz Politechniką Śląską
22.12.2021


Warszawa informacje


Digital Hub firmy Bayer nawiązuje współpracę z dwiema uczelniami kształcącymi najwyższej klasy ekspertów w zakresie IT: Akademią Górniczo–Hutniczą w Krakowie oraz Politechniką Śląską w Gliwicach. Współpraca obejmie dwa obszary: program staży studenckich w dziedzinie technologii informatycznych o nazwie „Zaprogramuj swoją karierę” oraz wspólne projekty badawczo-rozwojowe reali [ ... ]


Większa liczba ogłoszeń o pracę dla juniorów w IT
05.11.2021


Warszawa informacje


Wyobrażenie o wysokich zarobkach i dużej liczbie ofert pracy w branży IT jest znane od dawna. Doświadczeni programiści rzeczywiście nie mają na co narzekać. O juniorach jeszcze niedawno pisano jednak inaczej. W ich przypadku poziom wynagrodzenia był niższy, a znalezienie pracy wymagało cierpliwości. Ostatnie raporty, doniesienia i komentarze ekspertów mówią jednak o poprawiającej się sytuacji  [ ... ]


Allegro liderem segmentu marketplace
02.11.2021


Warszawa informacje


Polacy polubili zakupy online – tegoroczna edycja badania „Allegro, Amazon i rozwój marketplace” przeprowadzonego przez agencję Inquiry potwierdza, że konsumenci coraz chętniej decydują się na internetowe transakcje, ale też mają coraz większe wymagania. Do cyfrowego koszyka najczęściej wpadają dziś odzież i bielizna, obuwie oraz kosmetyki i perfumy. Dla rozwoju branży e-commer [ ... ]


Pozostałe Artykuły